Друк

ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2023 РОКУ

         Протягом І півріччя 2023 року до Звягельської районної військової адміністрації надійшло та опрацьовано - 354 звернення громадян, що на 73 або на 26 % більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Значна їх частка – 294 або 83,1% надійшли з обласної військової адміністрації.

         Жителі району у зверненнях порушили 363 питання, а саме:

соціального захисту – 212, або  58,4%;

транспорту і зв'язку – 30 (8,3%);

аграрної політики і земельних відносин – 29 (8,0%);

комунального господарства – 20 (5,5%);

праці і заробітної плати – 14 (3,9%);

екології та природних ресурсів – 10 (2,8%);

діяльності органів місцевого самоврядування – 8 (2,2%);

охорони здоров’я – 7 (1,9%);

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 5 (1,4%);

обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 3 (0,8%);

економічної, цінової та інвестиційної політики – 3(0,8%);

фінансової, податкової, митної політики – 3 (0,8%);

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3 (0,8%);

сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 2 (0,6%);

діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2 (0,6%);

культури та культурної спадщини, туризму – 1(0,3%);

та інші – 11 (3%).

         За результатами розгляду 354 звернень: позитивно вирішено – 63 (17,8%), дано роз’яснення – 239 (61,9%), надіслано за належністю – 52 (14,7%),  відмовлено – 0, перебуває на контролі – 20 (5,6%).

         З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності забезпечено функціонування роботи телефонної «гарячої лінії» при адміністрації за номером (04141) 3-53-91.

         На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», в районній військовій адміністрації затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами адміністрації на 2023 рік. Згідно вказаного графіка керівництвом адміністрації проведено 14 прийомів громадян на місці та 3 виїзних прийомів.      

            За І півріччя 2023 року надійшло 164 звернення від верств населення, які потребують соціального захисту, а саме:

осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп – 50;

внутрішньо переміщених осіб – 37;

пенсіонерів, дітей війни та ветеранів праці – 35

багатодітних сімей, одиноких матерів – 30

осіб з інвалідністю внаслідок війни – 6,

ліквідаторів аварії на ЧАЕС, осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС  – 2,

учасників бойових дій та війни – 2,

матерів-героїнь – 2.

         Звернення громадян зазначених категорій розглядалися в першочерговому порядку.

          Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації, з урахуванням 13-ти колективних звернень, звернулось - 808 осіб.

У розрізі територіальних громад надійшли звернення з:

Баранівської міської ТГ – 97 (27,4% до загальної кількості звернень);

Ємільчинської селищної ТГ – 54 (15,3%);

Довбиської селищної ТГ – 38 (10,7%);

Барашівської сільської ТГ – 29 (8,2%);

Звягельської міської ТГ  – 27 (7,6%);

Брониківської сільської ТГ – 20 (5,7%);

Городницької селищної ТГ – 16 (4,5%);

Ярунської сільської ТГ – 11 (3,1%);

Чижівської сільської ТГ – 10 (2,8%);

Дубрівської сільської ТГ – 7 (2,0%);

Стриївської сільської ТГ – 6 (1,7%);

Піщівської сільської ТГ – 5 (1,4%);

Інших міст України – 34 (9,6%);

         У березні та травні 2023 року проведено  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

          У лютому поточного року на колегії райдержадміністрації розглядалось питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2022 році та забезпечення виконання у районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян та дотримання Закону України «Про доступ до публічної інформації», на виконання рішення колегії видано відповідне розпорядження начальника районної військової адміністрації від 09.02.2023 № 21.

         У І півріччі 2023 року заслухано звіти трьох керівників структурних підрозділів адміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих їм установах.

         Протягом звітного періоду зареєстровано та вчасно надано відповідь на  13 запитів на публічну інформацію.

          Всім заявникам на звернення надаються письмові відповіді у термін відповідно до Закону України «Про звернення громадян».