Проєкт PROSTO запрошує громади Житомирщини до партнерства по напрямку покращення якості надання послуг у старостинських округах
Одним з пріоритетних завдань шведсько-українського Проєкту PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» є підтримка покращення якості надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах.
Протягом фази пілотування та 1 раунду підтримки 17 громад стали партнерками Проєкту. До кінця 2023 року Проєкт забезпечить підтримку ще 12 громад.
2 раунд підтримки триватиме з червня по листопад (включно) 2023 року.
В рамках підтримки Проєкт пропонує громадам:
проведення експертного аналізу документів, що регламентують роботу старост та надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах;
підготовку рекомендацій щодо покращення функціонування старостинських округів;
розробку релевантних моделей надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах;
інституційну підтримку для організації надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах;
навчальні заходи для працівників старостинських округів.
Громади, які бажають стати партнерками Проєкту, мають відповідати таким вимогам:
населення територіальної громади до 100 000 жителів;
готовність підписати меморандум про співпрацю та надати необхідні документи, що регламентують роботу старост, для аналізу;
визначити контактну особу для координації співпраці від територіальної громади.
Анкета для подачі заявок: https://prosto.in.ua/ua/starosty. Прийом заявок триває до 20 травня 2023 року. Заявку можуть подати посадові особи з керівного складу ОМС (голова, заступник, керуючий справами) чи відповідальна особа за створення/функціонування ЦНАП.
Результати відбору будуть опубліковані на сайті Проєкту до 1 червня 2023 року (включно).
Відбір громад буде відбуватися у два етапи:
на основі заповнених анкет,
онлайн співбесіди з представниками попередньо відібраних громад.
Критерії відбору громад-партнерок:
кількість населення в межах старостинських округів;
кількість старостинських округів;
негативний вплив від наслідків війни (деокуповані громади);
статус гірської території;
наявність ЦНАП у територіальній громаді;
мотивація до впровадження змін щодо покращення якості та доступності до адміністративних послуг у старостинських округах.