Друк

Нарада з питань здійснення комплексу організаційних заходів, необхідних для реалізації суб'єктами державної реєстрації повноважень, передбачених законодавством України

.

17 лютого відбулась нарада з питань здійснення комплексу організаційних заходів, необхідних для реалізації суб'єктами державної реєстрації повноважень, передбачених законами України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань".

Участь в нараді, яку проводив голова райдержадміністрації Володимир Михнюк, взяли голова районної ради Дмитро Рудницький, керівник апарату райдержадміністрації Михайло Гайдаєнко, заступник голови райдержадміністрації Наталія Даниленко, директор центру надання адміністративних послуг Новоград-Волинської райдержадміністрації Наталія Демидчук, начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації Галина Довгалюк, завідувач юридичного сектору райдержадміністрації Тетяна Марчук, начальник відділу організаційно-кадрової роботи Наталія Скаковська, завідувач сектору кадрової роботи та нагород Ольга Яценюк, в.о.начальника Новоград-Волинського міськрайонного управління юстиції Тетяна Грибинюк; начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Новоград-Волинського міськрайонного управління юстиції Людмила Левицька; державний реєстратор (по району) відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, легалізації об'єднань громадян Новоград-Волинського міськрайонного управління юстиції Ірина Лопатюк.

На порядок денний були винесені такі питання:
Про здійснення комплексу організаційних заходів, необхідних для реалізації суб'єктами державної реєстрації повноважень, передбачених законами України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань":
1.1. Пропозиції щодо створення при районній державній адміністрації структурного підрозділу з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, легалізації об'єднань громадян.

1.2. Про виділення спеціальних приміщень для зберігання реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстраційних справ на нерухоме майно та їх обтяжень.

1.3. Про прийняття реєстраційних справ від Новоград-Волинського міськрайонного управління юстиції.

1.4. Про передачу комп'ютерної, офісної техніки та обладнання, яке на даний час перебуває в користуванні фахівців у сфері державної реєстрації Новоград-Волинського міськрайонного управління юстиції.

Під час наради виступила Наталія Демидчук, яка коротко охарактеризувала роботу центру надання адміністративних послуг.
Людмила Левицька, в свою чергу, ознайомила присутніх з порядком роботи відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Тетяна Грибинюк повідомила, що згідно прийнятих змін до законодавства України, не пізніше 30 квітня 2016 року мають бути вирішені питання здійснення комплексу організаційних заходів, необхідних для реалізації суб'єктами державної реєстрації повноважень, передбачених законами України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань".

За результатами наради були прийняті наступні рішення:

1. Директору центру надання адміністративних послуг Новоград-Волинської райдержадміністрації Демидчук Н.П.:
1.1. Підготувати та надати голові райдержадміністрації інформацію щодо вартості надання адміністративних послуг у ЦНАПі.
1.2. Забезпечити висвітлення інформації про порядок надання адміністративних послуг на сайті райдержадміністрації.
1.3. Забезпечити підготовку та розміщення в приміщеннях сільських, селищної рад інформаційних матеріалів про порядок надання адміністративних послуг відповідно до вимог чинного законодавства .

2. Завідувачу юридичного сектору райдержадміністрації вивчити питання щодо можливості утворення комунального акредитованого підприємства, на яке буде покладено функції надання послуг у сфері державної реєстрації.

3. Завідувачу сектору кадрової роботи та нагород відділу організаційно-кадрової роботи райдержадміністрації відпрацювати можливість збільшення граничної чисельності районної державної адміністрації з метою створення окремого структурного підрозділу , на який буде покладено функції надання послуг у сфері державної реєстрації.

Сектор інформаційної діяльності та
комунікацій з громадськістю
райдержадміністрації

joomlamodniyportal.ru